Grym helg ♥

Hej! Min helg har varit grymt rolig. Som vanligt! Först på fredag så träffade jag farmor efter skolan och köpte skot och jacka.
Sen mys med Harlee, vi gick hem till Fanny och rökte vatten pipa och kollade på film och så. Sen gick vi hem till Harlee runt 4 på natten, för vi somnade halv 3 och så vaknade vi och gick hem. Sen på lördagen så åkte vi till farsta och kollade runt, åt och så. Sen runt halv fem så åkte jag hem till Bk, och där var Lovisa, Louise, Felicia, Becka, Natta, Emma, Freddy, Max, Trevoir, Kevin, och Bk såklart. Tror inte att det va några fler. Men iallfall, först åt vi middag och sen fixade vi och fina och så, firade Bk, gick vi ut och bla bla, vi hade skit kul iallafall. Gick och la mej vid typ halv 8 och vaknade kvart i 12. Sen runt 3 så träffade jag Julia. Vi gick typ hem till henne, och va inne på datan och pratade lite :)
OCh nu har jag precis ätit och duschat, och snart ska jag nog gå och lägga mej, för mår illa, och är trött -.-

Puss // T i a n d r a



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt skorna och jackan?

2010-10-24 @ 22:30:19
Postat av: Anonym

vart har du köpt skorna och jackan?

2010-10-24 @ 22:30:54
Postat av: Anonym

vart har du köpt jackan och skorna? i inlägget efter?

2010-10-24 @ 22:33:17
Postat av: Tiandra

skorna är köpta från scorett, och jackan är inte köpt i butik :)

2010-10-25 @ 20:25:00
URL: http://millissonlovejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0