Joanna hääääär bitchhhhhes;)!

Hejsan alla! Saknat mig?! haha... Iaf det är fredag idag! Det var jätte roligt, i skolan och efter skolan!.. Efter skolan åkte jag hem, lyssnade på musik och sa hejdå till min syster som åkte till Polen idag! NIIIICE... Nu är det bara jag och mamma kvar hemma! Hon ska ha fest imorgon, och jag slaggar hos älskling Olivia imorgon vi ska på bio ;)! Vi kommer ha skit kul! Men iaf.. Runt 5 kom Viktoria hem till mig vi fixade oss tog massa bilder, sen kom Tim hem till mig. Sen dansade jag lite jumpstyle för dom! Vi gjorde två as roliga filmer :) HAHA! Senare kom Nassim och Orgil så vi gick ut och min hund va med oss :) Det var skit kul!! ;) Iaf hjälpte min mamma när jag kom hem, vi fixade lite till hennes fest imorgon!;) Slänger in världens skönaste låt! Vad tycker ni om den ?


Kommentarer
Postat av: my baby

jag älskar dejj hjärtat mitt !

mitt liv & min framtid :$<333333333

2010-10-23 @ 18:35:29
URL: http://hannamalqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0