RUBRIIIIIIIK!

Shooooooo! Idag åkte jag och mötte Tim i Fridhemsplan typ en timma innan vi började, för jag skulle möta Joanna och prata och så. Vi gjorde det, men Joanna satt fast klistrad med sin mobil hela tiden, så man fick lixom dra orden ur henne haha :D
Men iallafall sen efter skolan så träffade jag först mamma i Odenplan lite snabbt, sen gick jag tillbaka och mötte Joanna, Tim, Nassim och Orgil. Vi gjorde inte direkt nånting. Haha jag var skit irriterad först, men sen garvade vi som fan. Haha det låter lite konstigt men aja haha. Men sen skulle Tim dra hem och hämta sin hund och så. Och alla skulle dra. Då följde jag med han. Va där ett tag, dunkade musik och sååå :) Haha och hans hund Marly (stavning) är så jävla söt! Han är min man haha? :$ Iallafall, sen följde Tim med mej hela vägen upp till min dörr haha så snäll som han e :)
Sen när jag va hemma så åt jag och kollade på paradise hotel och så. Och snart ska jag duscha och så.

Puss ♥ Bilderna ifrån helgen kommer imorn, eller på onsdag ;)


söt bild på Julia :)

Kommentarer
Postat av: Juliaa :D

men usch , hahah . :p

älskardej<3

2010-10-27 @ 20:20:58
URL: http://perriot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0