Skön dag

Idag så började jag skolan vid halv10 typ. Tror jag, elr halv 9. Kommer inte ihåg men aja. Först skulle vi ha klassråd igentligen, men vi hade inte det så vi hade matte direkt. Sen så hade vi typ lunch, sen no och sen håltimma. När vi hade håltimma så mötte jag upp mamma, vi köpte med oss fika, och gick till tatueraren. Sen tatuerade hon sig. Sen gick vi och hämtade Noelia på dagis. Sen så gick vi och kollade i massor av affärer. köpte med mig en tröja hem :P
Sen gick vi hem, åt middag och så spelade jag lite wii med Noelia eftersom att jag hade lovat henne det. Sen så bla bla bla. Har inget att skriva, jo att jag har träningsvärk -.-
Men jaja imorn ska jag och Joanna gå på resurstid på morgonen, så måste va i skolan klockan 8 :o
Men nu ska jag data lite, sen ska jag nog sova.. ZzZZzzZZzZzz

Puss // Tiandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0